VÝBĚR POBOČKY

Cvičení

K2 HIKING

K2 HIKING Indoor Walking Program je sportovní aktivita, která je vykonávaná ve skupině pod dohledem zkušeného cvičitele či instruktora K2 Hiking. Tato aktivita využívá skupinového efektu, který je ze všech aspektů na naši psychiku nejúčinnější, ve spojení s motivační hudbou. Instruktor během hodiny střídá nejrůznější prvky chůze či kombinaci kroků, aby hodina byla stále zábavná.
K2 HIKING Indoor Walking Program vychází ze základní lidské aktivity, tedy z chůze, jež je pro člověka tím nejpřirozenějším pohybem, který vždy vykonával a pravděpodobně ještě pár tisíciletí vykonávat bude.
K2 Hiking znamená v relativně nízkém časovém rozhraní 40 – 60 minut/1 lekce energetický výdaj 2000 až 3500KJ!

DOPORUČENÍ LÉKAŘŮ

K2 Hiking Indoor Walking Program doporučují lékaři a převážně obezitologové, jako jednu z nejlepších forem, pokud K2 budeme pravidelně vykonávat, oro održení nebo zvýšení fyzické výkonnosti, odstranění nadváhy nebo obezity, vylepšení celkového zdravotního stavu, nálady a prodloužení života.
 
 

PILATES

Pilates je cvičební program, který slučuje prvky rehabilitačního cvičení a východních cvičebních technik jako je joga, tai-chi, chi-kung, atd. Orientuje se na západního člověka, ale zároveň uznává propojení těla a mysli.

 

Cílem Pilatesovy metody je:

·         vybudovat silné, pevné, štíhlé tělo

·         posílit ochablé svalstvo, protáhnout svaly zkrácené

·         odstranit svalové dysbalance ,vadné držení těla a následně pak zmírnit bolesti zad, migrény, menstruační bolesti a jiné

·         zlepšit dýchání, podpořit prokrvení a činnost životně důležitých orgánů

·         zajistit celkovou vnitřní rovnováhu, fyzickou a psychickou pohodu

 

Pilatesovo cvičenízpevní a opticky zeštíhlí vaše tělo. Na první pohled se toto cvičení zdá jednoduché, bez potřeby velkého úsilí, nicméně opak je pravdou. Velmi intenzivním způsobem totiž aktivuje v těle hluboko uložené svaly- ty, které jste možná dosud ani nepoužívali.

 

 

BOSU

bosu-cviceni.cz - cviceni na bosu - 1BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer, kterou při cvičení používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou.

 

Pro koho je BOSU cvičení
Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví.BOSU cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci. Díky širokému rozsahu použití může BOSU cvičení používat osoba jakékoli věkové kategorie od amatérů až po vrcholové sportovce, tato důmyslná pomůcka se využívá v aerobních centrech, sportovních oddílech, rehabilitačních centrech i domácnostech.

 

Power joga

Power jóga je dynamický styl cvičení vhodný pro ŽENY i MUŽE, se kterým rychle dosáhnete dobré kondice, rovnoměrně protaženého a posíleného těla. Snadno odbouráte stres i tuky a budete se cítit i vypadat skvěle.
Lekce power jógy se bude líbit lidem, kteří si chtějí skutečně zacvičit a nebojí se pocítit opravdovou aktivitu těla a ze začátku i zaslouženou únavu po cvičení. Tělo vám bude vděčné a vy časem pocítíte, jak power jóga dokáže nabít novou energií.

 

Ukázka cvičení

Nejnovější příspěvky
Nejnovější komentáře
Archiv
Rubriky